رونمایی ۲۶ محصول ایرانی در صنعت مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی ۲۶ محصول داخلی مربوط به صنعت مخابرات در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع ‌رسانی (ایران تلکام ۲۰۱۸) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد جواد آذری جهرمی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: این محصولات حاصل تلاش پژوهشگران و دانشمندان ایرانی بوده است.

وی همچنین این محصولات را از دستاوردهای کلیدی و مهم به خصوص در توسعه شبکه ثابت برشمرد و اظهار داشت: سال های پیشرو در صنعت مخابرات سال های توسعه شبکه ثابت کشور است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این شبکه سال های متمادی در مملکت توسعه پیدا نکرده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه تکنولوژی شبکه ثابت از سیم مسی به فیبر نوری تغییر خواهد یافت، افزود: دست کم در هشت شهر پرجمعیت کشور بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری احداث می شود و همین طور دو میلیون مشترک در کوتاه مدت طبق هدف گذاری های صورت گرفته به شبکه فیبر نوری منازل متصل خواهند شد.

آذری جهرمی تصریح کرد: خوشبختانه در شرایط فعلی ۲۶ نوع محصول به ویژه با نگاه به این بازار در صنعت داخلی رونمایی شده که جای بس تقدیر، خوشحالی و افتخار دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این نمایشگاه هم برغم تمامی فضاسازی ها، تحریم ها و محدودیت های بین المللی بسیار پر رونق و نسبت به سال های گذشته شرکت های بیشتری در نمایشگاه حضور بهم رساندند.

وی اضافه کرد: تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

آذری جهرمی گفت: امسال برای نخستین بار پنل های تخصصی و سخنرانی های علمی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع ‌رسانی پایه ریزی شد.

وی در ادامه افزود: علی رغم فشارهای بین المللی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از این فشارها هیچ تاثیری نپذیرفته بلکه با صلابت و اقتدار هرچه تمامتر به سمت جلو در حال حرکت است.این نمایشگاه روز شنبه پایان یافت.

منبع

 صفحات پر بازدید:

کارت ویزیت هوشمند

فناوری ar

طراحی وب سایت

همایش ازدواج

واقعیت افزوده

 نمایشگر جیبی

نمونه کارهای طراحی وب سایت

 نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت