گلکسی اس10 بیشتر می‌فروشد

ایسنا نوشت: مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران فعال در حوزه بازارهای جهانی موبایل و فناوری به تازگی پیش بینی‌های خود را در مورد میزان فروش گوشی پرچمدار و جدید گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تغییر و افزایش داده است.

تحلیلگران و کارشناسان متعددی در سال‌های گذشته همواره به تخمین و پیش بینی در مورد میزان فروش و موفقیت محصولات مختلف در حوزه فناوری بخصوص گوشی‌های هوشمندی که اخیراً معرفی و عرضه می‌شوند، پرداخته‌اند که در بسیاری از موارد برآوردهای آنها منطبق با واقعیت درآمده و برخی دیگر از موارد نیز تفاوت‌های فاحشی با عملکرد و میزان فروش محصول مذکور در بازارهای جهانی داشته است.

حالا به تازگی مینگ چی کو، که یکی از مشهورترین تحلیلگران در حوزه فناوری به شمار می‌رود، برآوردهای قبلی خود از میزان فروش گوشی جدید و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تغییر داده است.

به عبارتی دیگر، وی که پیش‌تر تخمین زده بود این محصول جدید با قابلیت‌های منحصربفردش فروشی معادل ۳۰ الی ۳۵ میلیون دستگاه را به نام خود ثبت خواهد کرد، حالا با انتشار گزارشی جدید، نظر خود را تغییر داده و پیش بینی از میزان فروش گلکسی اس ۱۰ را به ۴۰ الی ۴۵ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ میلادی افزایش داده است.

وی پیش‌تر گفته بود که آیفون‌های مدل ۲۰۱۹ اپل مجهز به قابلیت‌های جدیدی همچون دوربین سه‌گانه خواهد بود این در حالیست که همین قابلیت هم اکنون نیز در گلکسی اس ۱۰ با قیمت پایین‌تری وجود دارد.

منبع خبرآنلاین

صفحات پر بازدید:

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

واقعیت افزوده

 بهینه سازی وب سایت

کارت ویزیت هوشمند

طراحی وب سایت

همایش ازدواج

 نمایشگر جیبی

فناوری ar

نمونه کارهای طراحی وب سایت