هدست واقعیت افزوده اپل بدون آیفون کار نمی‌کند

با گذشت یک سال از انتشار شایعاتی در مورد عرضه یک هدست واقعیت افزوده توسط اپل تا سال ۲۰۲۰، حالا شنیده می‌شود که این هدست بدون گوشی آیفون قابل استفاده نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، منابع نزدیک به اپل می‌گویند این شرکت تولید هدست های واقعیت افزوده خود را از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ آغاز می‌کند و به جای تولید این هدست به شکلی مستقل قصد دارد آن را به گونه‌ای طراحی کند که دسترسی به امکاناتش در صورت استفاده از آیفون ممکن باشد.

این هدست دارای یک نمایشگر پیشرفته واقعیت افزوده بوده و از قابلیت اتصال به اینترنت، نمایش موقعیت مکانی و غیره نیز برخوردار است. پیش از این اپل ساعت‌های هوشمند خود را هم به گونه‌ای طراحی کرده بود که استفاده کامل از امکانات آنها بدون به کارگیری آیفون ممکن نباشد.

پیش از این اعلام شده بود که هدست واقعیت افزوده اپل به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاربر بر روی هر چشم خود یک نمایشگر با دقت ۸K را مشاهده خواهد کرد.

ظاهراً تلاش‌های اپل برای تولید این هدست به دلایلی چند بار به تعویق افتاده که از جمله این دلایل می‌توان به استعفای اوی بارزیف یکی از طراحان هدست هولولنز مایکروسافت اشاره کرد که قرار بود با اپل به صورت درازمدت همکاری کند.

منبع:خبرگزاری مهر

صفحات پر بازدید:

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

واقعیت افزوده

 بهینه سازی وب سایت

کارت ویزیت هوشمند

طراحی وب سایت

همایش ازدواج

 نمایشگر جیبی

فناوری ar

نمونه کارهای طراحی وب سایت