نمایش گرافیکی و آنی نقاط محبوب هر شهر با یک شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی فوراسکوئر قابلیت تازه ای را به سرویس خود افزوده که نقاط محبوب و پرطرفدار هر شهر را در قالب نقاط دایره‌ای شکل کوچک و بزرگ و با به روزرسانی آنی نمایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، فوراسکوئر به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کسب و کارها و جذابیت‌های هر شهر را ممکن می‌کند و کاربران می‌توانند از آن برای برنامه ریزی برای امور کاری و تفریحات شخصی استفاده کنند.

قابلیت جدید هایپرترندینگ نام دارد و در قالب آن می‌توان به طور آنی و لحظه به لحظه از موقعیت هر کاربر مطلع شد. بزرگی یا کوچکی نقاط حضور افراد نشان دهنده میزان محبوبیت نقاط مختلف بوده و ردگیری میزان این محبوبیت به طور آنی و با توجه به رفت و آمدهای صورت گرفته امکان پذیر است.

برای متمایز کردن نقاط مختلف از یکدیگر نیز از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود و به عنوان مثال رنگ یک رستوران با رنگ یک هتل و غیره متفاوت است.

از طریق ویژگی هایپرترندینگ می‌توان ۱۰۰ نقطه برتر و محبوب در جهان را نیز مشاهده کرد. این نقاط بر مبنای میزان مراجعه کاربران فوراسکوئر شناسایی می‌شوند. با به روزشدن اطلاعات در دسترس، این اطلاعات هر چند دقیقه یک بار به روز می‌شوند.

این خدمات ابتدا تنها در بخش‌هایی از آمریکا ارائه می‌شوند و به تدریج در دیگر نقاط دنیا هم در دسترس خواهند بود. فوراسکوئر که فعالیت خود را از ماه مارس سال ۲۰۰۹ آغاز کرده، بیش از ۵۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ کارمند دارد و مقر آن در شهر نیویورک قرار دارد.

منبع خبرگزاری مهر

صفحات پر بازدید:

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

واقعیت افزوده

 بهینه سازی وب سایت

کارت ویزیت هوشمند

طراحی وب سایت

همایش ازدواج

 نمایشگر جیبی

فناوری ar

نمونه کارهای طراحی وب سایت