مسابقات ملی «موت کورت حقوق فضا» برگزار می شود

مسابقات ملی موت کورت حقوق فضا ( کارگاه آموزشی شبیه سازی دیوان بین المللی دادگستری حقوق فضا)، برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی شبیه سازی دیوان بین المللی دادگستری حقوق فضا (موت کورت) با هدف بستر سازی برای آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه حقوق و دیپلماسی فضایی برگزار می‌شود.

براین اساس رقابت تیم‌های دانشجویی برای دور منطقه‌ای این مسابقات با حمایت سازمان فضایی ایران و مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران انجام شده است.

هم اکنون و پس از سه دوره حمایت از تیم‌های ایرانی راه یافته به دور منطقه‌ای مسابقات موت کورت حقوق فضا (یادواره قاضی فقید مانفرد لاخ)، این بار دور ملی این مسابقات با همکاری مرکز روابط و همکاری‌های بین المللی سازمان فضایی ایران و مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران، برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

این دادگاه نمایشی در حوزه حقوق فضا، با حضور ۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی و نیز ۳ قاضی خارجی از کشورهای آلمان، بلژیک و هند برگزار خواهد شد.

زمان برپایی این رقابت روز شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ در محل موزه پست و ارتباطات از ساعت ۱۰ الی ۱۹ است و سازمان فضایی ایران اعلام کرده که شرکت و تماشای این رویداد علمی با ثبت نام از طریق مراجعه به اینستاگرام این سازمان ممکن است.

این رقابت تماماً به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

صفحات پر بازدید:

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

واقعیت افزوده

 بهینه سازی وب سایت

فناوری ar

کارت ویزیت هوشمند

طراحی وب سایت

همایش ازدواج

 نمایشگر جیبی

نمونه کارهای طراحی وب سایت