این کاور صفحه کلید میانبرهای Vim کار شما را ساده می‌کند

1392::طراحی سایت

اگر شما برنامه نویس باشید به احتمال زیاد در مورد ویرایشگر متن پرقدرت Vim زیاد شندیده‎اید، با این وجود این ویرایشگر به پیچیده بودن معروف است. هر چند کار با این ویرایشگر و تسلط به آن زمان زیادی از شما می‎گیرد، اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی وجود دارد. Vim Keyboard Cover نام محصولی است که طراحی شده تا سختی‎های یادگیری و کار با Vim را برای شما ساده‎تر کند.

همان گونه که از نام این محصول پیدا است، Vim Keyboard Cover یک کاور صفحه کلید سیلیکونی است که روی کیبورد مک بوک شما قرار می‎گیرد. چیزی که Vim Keyboard Cover را از سایر کاورهای سیلیکونی صفحه کلید متمایز می‎کند وجود متن‎های راهنمایی روی آن است که به شما می‎گوید هر دکمه چه کاری در ویرایشگر Vim انجام می‎دهد.

طراحی وب سایت کد 1392 سایز 600

به محض اين كه Vim Keyboard Cover را روی صفحه کلید خود قرار می‎دهید، برای کار با جزئیات Vim تنها کافی است به صفحه کلید خود نگاه کنید. با وجودی که برای یادگیری جنبه‎های پیچیده این ویرایشگر باید به راهنما و آموزش‎های آن‎لاین سر بزنید، اما برای گشت و گذار در این ویرایشگر و استفاده از کلیدهای میانبر آن دیگر دچار سردرگمی‎ نخواهید شد.

علاوه بر کمک به کار راحت‎تر با Vim، این کاور از صفحه کلید شما در برابر مایعات و گرد و غبار نیز محافظت می‎کند.

1411::طراحی فروشگاه اینترنتی

 

Vim Keyboard Cover در حال حاضر برای MacBook Air, the MacBook Pro Retina و MacBook Pro with Touchbar موجود است. هر چند صرف هزینه اضافه برای خرید این کاور صفحه کلید ممکن است در ظاهر توجیه پذیر نباشد، اما همین که سردرگمی‎ استفاده از Vim را برای شما کم کند ارزش صرف این هزینه را دارد.

منبع

 صفحات پر بازدید:

کارت ویزیت هوشمند

فناوری ar

طراحی وب سایت

بهینه سازی وب سایت

همایش ازدواج

نمونه کارهای طراحی وب سایت

نمونه کارهای سئو و بهینه سازی وب سایت

واقعیت افزوده